Δελτία Τύπου

  • Χρυσό βραβείο για το Πείραμα της Γκιώνας στο Social Media Awards.

    Το χρυσό βραβείο κατέκτησε η διαφημιστική καμπάνια της Europa «Πείραμα της Γκιώνας» (Giona Project) στα Social Media Awards 2013 που πραγματοποιήθηκαν την Πέμπτη 11 Οκτωβρίου στο Gotham City στο Μαρούσι.
    Συγκεκριμένα, η καμπάνια Giona Project πήρε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία Best Integration of Social Media and Offline Campaign, καθώς αξιοποιήθηκε με βέλτιστο και ολοκληρωμένο τρόπο ο συνδυασμός του off-line καναλιού (τηλεόραση στην συγκεκριμένη περίπτωση) με τα social media. Η καμπάνια έτρεξε μέσω της διαφημιστικής TenFour, το MATH Studio και του τμήματος μάρκετινγκ της Europa.
    Το Πείραμα της Γκιώνας ξεκίνησε ως δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, καθώς ο Πεζοπορικός Όμιλος Αθηνών απευθύνθηκε στην Europa για την αντικατάσταση των παλιών κουφωμάτων του ορεινού καταφυγίου της Γκιώνας, Η εταιρεία ανταποκρίθηκε προσφέροντας Υβριδικά Συστήματα Europa 5500 Hybrid τα οποία μετέφεραν και τοποθέτησαν εθελοντικά άνθρωποι του συνεργείου του κατασκευαστή κου Α.Κομίνη - Technalco.
    Η δράση μετουσιώθηκε σε τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια τον Φεβρουάριο του 2013, όπου παρέπεμπε το κοινό να μάθει για το Πείραμα της Γκιώνας μέσα από το www.gionaproject.gr και να πάρει μέρος σε μεγάλο διαγωνισμό με δώρα συνολικής αξίας €13700! Οι έγκυρες συμμετοχές στον διαγωνισμό ήταν πάνω από 3000, ενώ τα likes στην Facebook σελίδα της Europa, όπου γινόταν το κυρίως μέρος της online προβολής, αυξήθηκαν κατά 50%, από 4500 σε πάνω από 9000. Η διαφημιστική καμπάνια περιλάμβανε επίσης δράσεις στο Twitter και το YouTube της Europa Profil.

  • Μεγάλη η απήχηση του Πειράματος της Γκιώνας από την Europa

    Η Europa πρωτοπορεί και στα Social Media
    Άλλη μια αναγνώριση για την επιτυχημένη καμπάνια της Europa Profil Αλουμίνιο ΑΒΕ σχετικά με το Πείραμα της Γκιώνας. Η καμπάνια παρουσιάστηκε ως case study στα πλαίσια του Social Media Conference που διοργανώθηκε την Τρίτη 9/4/2013 στις εγκαταστάσεις του Deree College, ενώ βρίσκεται και στο επετειακό έντυπο του Μαρτίου 2013 του Marketing Week.
    Συγκεκριμένα, η κυρία Ζωζέτα Μηλιοπούλου της διαφημιστικής εταιρίας TenFour που υλοποίησε την καμπάνια, παρουσίασε το Πείραμα της Γκιώνας ως «Νέα Touchpoints με στόχο το Engagement», καθώς συνδύαζε εταιρική υπευθυνότητα, απόδειξη ανωτερότητας προϊόντων, παραδοσιακά και νέα μέσα επικοινωνίας.
    Η ενέργεια επικοινωνήθηκε μέσω της τηλεοπτικής καμπάνιας, η οποία παρέπεμπε στο www.gionaproject.gr . Στο site οδηγήθηκαν πάνω από 10.000 χρήστες, 40% των οποίων προήλθαν από απευθείας είσοδο ή αναζήτηση της ενέργειας έπειτα από την τηλεοπτική προβολή, ενώ το υπόλοιπο 60% προήλθε από την διάδοση της ιδέας και τα νέα κοινωνικά δίκτυα. Ο μέσος όρος έκθεσης του κάθε χρήστη στην ενέργεια ήταν 4:30 λεπτά, εμβαθύνοντας την εμπειρία και τη σχέση με τη μάρκα.
    Το 40% περίπου του συνόλου των επισκεπτών έλαβε μέρος στον διαγωνισμό, γεγονός που ενισχύει την επιτυχία του συνδυασμού: insight, δράση, στόχευση της ενέργειας και τελικό όφελος. Η επιτυχία που γνώρισε το Πείραμα της Γκιώνας αποδεικνύει ότι ακόμη και στις πιο δύσκολες περιόδους υπάρχει χώρος για δημιουργία και καινοτομία. Η πρώτη θέση της Europa σε όρους αναγνωρισιμότητας ενισχύεται περαιτέρω και στο διαδίκτυο.